Zastanawiasz się nad wyborem agencji cyfrowej, która wykona dla Ciebie skuteczną stronę internetową? Dowiedz się co zrobić, aby wybrać właściwą.
Oto 8 pytań, które powinieneś zadać agencji przed jej zatrudnieniem:
1. Czy będę mieć bezpośredni kontakt z osobą realizującą pracę?
Przeważnie agencje interaktywne nie zapewniają bezpośredniego dostępu do osoby realizującej prace projektowe.
Brak bezpośredniego kontaktu z projektantem zdecydowanie wydłuża czas zamknięcia projektu.
2. Ile poprawek zapewniacie przed uruchomieniem strony?
Wyobraź sobie taką sytuację:
Chciałbyś wprowadzić kilka zmian, ale wtedy Twoja agencja mówi: „maksymalna liczba poprawek została już wprowadzona, więc musisz dodatkowo zapłacić”.
Upewnij się więc ile poprawek możesz wprowadzić w ramach umowy. To bardzo ważne.
3. Jaki system CMS wybrać? Innymi słowy - która platforma do zarządzania treścią będzie najlepsza?
Zalecamy korzystanie z WordPressa z 2 głównych powodów:
1. Jest to najbardziej elastyczna platforma na rynku. Nawet jeśli teraz – na tym etapie nie potrzebujesz zaawansowanej strony internetowej, zalecamy korzystanie z WordPressa. Być może w przyszłości będziesz chciał rozbudować swoją stronę.
2. To zdecydowanie najpopularniejsza platforma. Korzysta z niej większość profesjonalistów.
4. Czy oferujecie administrację strony internetowej?
Wsparcie witryny internetowej umożliwia jej płynne działanie – wolne od błędów i usterek.
Najlepiej (ale nie jest to konieczne) utrzymywać witrynę przez tę samą agencję, która ją zaprojektowała.
Dzieje się tak, ponieważ agencja, która tworzyła witrynę, jest świadoma wszystkich specyficznych niuansów, związanych z jej tworzeniem.
5. Czy będę mieć możliwość łatwego samodzielnego wprowadzania zmian?
Upewnij się, że strona internetowa jest stosunkowo łatwa do samodzielnego edytowania (w przeciwnym razie przekroczysz wydatki na bieżące zmiany).
Powinieneś być w stanie samodzielnie dodawać posty na blogu, edytować tekst i grafiki niezależnie od tego, jak bardzo jesteś „techniczny”.
6. Jesteście agencją czy samodzielnym freelancerem?
Podczas gdy samotni freelancerzy przychodzą i odchodzą, agencje mają tendencję do utrzymywania się na dłuższą metę. Mają bardziej niezawodne systemy i lepsze czasy reakcji.
7. Czy korzystacie z szablonów stron internetowych?
Twoja witryna zasługuje na to, aby była w 100% konfigurowalna i zaprojektowana od podstaw. Strona internetowa powinna być uszyta „na miarę”. Nie powinno się więc ograniczać do szablonów. Poza tym, szablony są powtarzalne a każdy chce mieć unikatowy projekt.
Zanim podejmiesz współpracę z agencją, upewnij się, że Twoja witryna nie będzie ograniczona żadnymi szablonami!
8. Czy mogę poprosić o referencję klientów?
Zacznij od sprawdzenia portfolio agencji, recenzji i opinii.
Następnie, gdy uznasz, że agencja może być odpowiednia, poproś o przesłanie referencji klientów, z którymi możesz się skontaktować.
Bezpośrednia rozmowa z klientami agencji i zadawanie własnych unikalnych pytań to najlepszy sposób, aby dowiedzieć się, czy agencja jest najlepiej dopasowana do Twojego projektu!
Jeżeli marzy Ci się własna strona, ale nie jesteś pewny jak mogłaby wyglądać, zamów u nas darmowy projekt. Bez żadnych zobowiązań!